اعلام آسیب پذیرترین نرم افزار ها

نام نرم افزار

درصد استفاده از نرم افزار

درجه آسیب پذیری

Adobe Reader

78/40

به شدت بحرانی

Adobe Falsh Player

32/31

//

Sun جاوا

71/23

خیلی بحرانی

Sun

62/21

//

QuickTime اپل

16/12

//

Winamp

40/9

//

مایکروسافت آفیس

05/9

//

Adobe Shockwave

78/8

//

Adobe Reader 9.0

90

متعادل

این مطالب واقعا درست است. برای صحت آن به سایتwww.matma.ir/ripe سری بزنید

کامنت شما باعث دلگرمی ماست.

تو رو خدا یادتون نره.

گله مندی

سلام دوستان. حالتون چطوره؟ آخه به شما هم میشه گفت دوست. نه کامنتی نه نظری بابا حتی یک ...

اینقدر بهتون گفتم که زبونم مو درآورد. دوستان عزیز اون مسابقه یک برنده  داشت که اونم جابر عزیز با اون کامنت زیباش بود جابر که میگه:

                                             از خاک آمده ایم و به خاک میرویم

 

این جمله خیلی رو من تاثیر گذاشت و برنده این مسابقه شد. به علت اینکه شرکت کننده ها دو نفر بودند جابر عزیز برنده 2 تا کارت شارژ یکی ایرانسل و دیگری همراه اول شد. از شما که بهتره بود. چون شما ها خیلی خسیسید که حتی یک کامنت هم نمیدهید. به هر حال این یک مطلب بود که شما را به سر عقل بیاره.

راستی امتحانات چطور پیش میره؟ درس میخونید تمبل ها  احتمالا شهریوری هستید.

مگه بغیر از اینه

     هدف من از ارسال این مطلب اینه که با اعصاب شما بازی کنم.

                                                                                        عجب اعصاب فلجی دارید

 

تصویر مرگ (مسابقه)

اولا سلام خوبین وب نورد ها. بحث امروزمون در رابطه با  زندگی هستش:

بحث اینه:

از کجا آمده ایم و به کجا میرویم ؟؟؟

هر کسی بتونه  زیباترین جمله  رو برامون بفرسته یک کارت شارژ همراه اول یا ایرانسل 2 هزار تومنی جایزه بهش میدیم. حالا مثل دیگر وبلاگ ها نیست فقط بری تبلیغ باشه چون اینجا هم چیز شدنیه نشد هم نداریم اینه شعار ما

                       شد شد چه جوری شد

                                                        همه چیزش اینجوری شد

فعلا با عرض ادب شروع می کنیم

سلامی بر تو ای بازدید کننده . از اینکه وب من را دوست داشته ای به خود می بالم چون که از این میلیارد ها وبلاگ آمده ای وبلاگ من را مورد بازدید خود قرار دهی. حال دگر چاپلوسی بس است. 

خودم ۱۳ سال دارم و حالا وبلاگ های زیادی رو راه اندازی و سپس حذف کردم. یکی داشتم که اونم هک شد البته اشتباه خودم بود آخه پسورد وبلاگو تو صفحه اصلی پست کرده بودم. 

حالا سرویس blogsky رو میخوام داشته باشم. به هر حال این باعث افتخاره که در خدمت شما باشم.  

خودم سعی می کنم که موضوعات وبلاگم در این سطح باشه: 

دانلود-عکس-مقاله-مطلب-آموزش و... 

 

                                                       نظر یادتون نره