فعلا با عرض ادب شروع می کنیم

سلامی بر تو ای بازدید کننده . از اینکه وب من را دوست داشته ای به خود می بالم چون که از این میلیارد ها وبلاگ آمده ای وبلاگ من را مورد بازدید خود قرار دهی. حال دگر چاپلوسی بس است. 

خودم ۱۳ سال دارم و حالا وبلاگ های زیادی رو راه اندازی و سپس حذف کردم. یکی داشتم که اونم هک شد البته اشتباه خودم بود آخه پسورد وبلاگو تو صفحه اصلی پست کرده بودم. 

حالا سرویس blogsky رو میخوام داشته باشم. به هر حال این باعث افتخاره که در خدمت شما باشم.  

خودم سعی می کنم که موضوعات وبلاگم در این سطح باشه: 

دانلود-عکس-مقاله-مطلب-آموزش و... 

 

                                                       نظر یادتون نره

نظرات 5 + ارسال نظر

سلام .اولا از ات ممنو نم که به وب من سر زدی ،
با تبادل لینک هم موافقم اسم لینک رو هم دانلود نرم افزار بزار
www.rezadownload.blogsky.com

ssd 1390/03/02 ساعت 19:23 http://ssd.dxd.ir

سلام دوست گل 13 ساله خودم ممنون میشم به وب من هم سر بزنی و با نظرات زیبای خودت منو خوشحال کنی و برای تبادل لینک لوگوی وب منو که در گوشه سمت راسته وبم هس در قالب وبت قرار بده باشه بعد توهم لینکتو بگو تا بلینکمت
دانلود هرچی بخوای ..........




سلام دوست گلم
الوعده وفا، تبریک عرض میکنم خوش آمدی
منتظر کارهای جدیدت هستم..............

راستی علیرضا یادم رفت بهت بگم، منم به کشتی کچ وکشتی گیرانی مثل آندر تیکر،ری مستریو،کوفی کینگستون و
اون بورن علاقه دارم، اینو میگن نهایت تفاهم در اولین دیدار...

سلام داش مهرداد. کامنتت رو دریافت کردم. بله. من هم به ری مستوریو- کوفی کنیگستون و رندی اورتون علاقه دارم و همیشه به عنوان الگوی رزمی از شون یاد میکنم البته از لحاظ مردانگی
ولی که حیف جان سینا به عضویت نکسز در آومد.

محمد 1390/04/07 ساعت 11:49 http://TETIS-3W.BLOGSKY.COM

سلام دوست عزیز از اینکه از وبلاگ من دیدن کردی متشکرم.با تبادل لینک موافقم.وبلاگ منو با نام تتیس درباره همه چیز لینک کن.لینکتو به من بگو تا لینکت کنم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد