گله مندی

سلام دوستان. حالتون چطوره؟ آخه به شما هم میشه گفت دوست. نه کامنتی نه نظری بابا حتی یک ...

اینقدر بهتون گفتم که زبونم مو درآورد. دوستان عزیز اون مسابقه یک برنده  داشت که اونم جابر عزیز با اون کامنت زیباش بود جابر که میگه:

                                             از خاک آمده ایم و به خاک میرویم

 

این جمله خیلی رو من تاثیر گذاشت و برنده این مسابقه شد. به علت اینکه شرکت کننده ها دو نفر بودند جابر عزیز برنده 2 تا کارت شارژ یکی ایرانسل و دیگری همراه اول شد. از شما که بهتره بود. چون شما ها خیلی خسیسید که حتی یک کامنت هم نمیدهید. به هر حال این یک مطلب بود که شما را به سر عقل بیاره.

راستی امتحانات چطور پیش میره؟ درس میخونید تمبل ها  احتمالا شهریوری هستید.

مگه بغیر از اینه

     هدف من از ارسال این مطلب اینه که با اعصاب شما بازی کنم.

                                                                                        عجب اعصاب فلجی دارید

 

نظرات 3 + ارسال نظر

5.432098720844.50789249724سلام دوست عزیز اگر با تبادل لینک موافقی وب منو با عنوان اخبار آنلاین لینک کن و خبر بده تا لینکت کنم ..... تبادل لینک تو افزایش آمار تاثیر داره

سلام آقا علیرضا
از لطف شما سپاسگزارم. قالب وبلاگت زیباست.
موفق و سبز باشی/باران

علیرضا جون سلام
روی اعصابمون هم اگه راه بری بازم دوستت داریم.
همین روزها یه دوست خوب بهت معرفی میکنم، علایق مشابه ای با تو داره وپسره خوبی هست، هم سن وسال هم
هستید. اسمش دانیاله.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد