خیانت وای خیانت

سلام.چقدر سخته دوست دختر آدم بهش خیانت کنه. واقعا اونم چه خیانتی.از اون روزی که باهاش دوست شدم عشق و علایقمون رو باهم وفق دادیم ولی دیروز فهمیدم که بعد 4 ماه بهم خیانت کرده. اونم با یه پسر 14 ساله که واقعا از پسره که با قیافه سه در هشت. از امروز من با اسم رویا مخالفت دارم و ازش فوق العده بدم میاد. چرا دختر ها شما اینقدر بی وفایید مگر ما پسر ها به کدامین گناه کم گذاشته ایم. هر دختری که این مطلب رو میخونه اسمش رو بگه چون من از رویا نام ها بدم میاد. پسر ها هم موفقت به عمل آورند . به عنوان نژاد پرستی برداشت نکنید.

 

 

 

 

 

برگرفته از ایبوک مجیک نسخه مرداد ماه قسمت جالبه اگه بخونید

 

 

آخه فسقلی تو چند ساله که دوست دختر داشته باشی.

اگه تونستید ایبوک مجیک رو دانلود کنید. جالب و پند آموزه.

در امتداد نگاه تو
لحظه های انتظار شکسته می شود
و بغض تنهایی من
مغلوب وجود تو می شود 
نظرات 3 + ارسال نظر

شما در صفحه ی سایر لینک ها قرار دارید.
ممنون
گوگو
(اسمم رویا نیست)

۰۱۰۲ 1390/05/17 ساعت 11:45 http://a-new.blogsky.com/

سلام سلام آقا پسر گل
بی خیال
اگه اینجور باشه که تو میگی پس منم باید از اسم فرشته بدم بیاد
از قدیم گفتن سر باشه کلاه زیاده
خودت رو عشقه(هیچ وقت به دختر جماعت اعتماد نکند)

منصور 1390/06/08 ساعت 17:40

تو خودت الان وقت دادنته کونی
تو رو چه به دخترپ بازی

آخ اگه تو گیر من میفتادی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد